Зарубіжна література 5 клас

22.09.2020




22.05.2020
КАНІКУЛИ!

Відпочивайте і набирайтеся сил. 
Доброго вам здоров’я і гарного настрою!
Література на літо


Грецькі міфи: «Міф про Прометея», «Міфи про Геракла», «Дедал і Ікар», «Нарцис», «Пігмаліон і Галатея», «Орфей і Еврідіка», «Деметра і Персефона»
Індійські міфи: «Творення», «Про створення ночі», «Про потоп», «Про золоті часи»
Єгипетські міфи: «Ра та Апоп», «Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет»
Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан»  
Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі»
Микола Гоголь. «Ніч перед Різдвом»
Антон Чехов. «Хамелеон», «Товстий і тонкий»
Джек Лондон. «Жага до життя»
Володимир Короленко. «Сліпий музикант»
Джанні Родарі. «Листівки з видами міст»
Рей Бредбері. «Усмішка»
Роберт Шеклі. «Запах думок»
Астрід Ліндгрен. «Міо, мій Міо»
Міхаель Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»
Крістіна Нестлінгер. «Конрад, або Дитина з бляшанки»


19.05.2020. "Сучасна література". Тести

Перейдіть за посиланням тут, уведіть код 7362742, укажіть своє прізвище та ім'я й перевірте свої знання з теми "Сучасна література".
Ви маєте тільки одну спробу проходження! Бажаю успіху!


15.05.2020
Інші пригоди Мумі-тролів.
1. Перегляньте мультфільм.



2. Намалюйте ілюстрацію до повісті-казки "Весна в Мумі-Долі". Підпишіть героїв, яких ви зобразите на малюнках.


Виконані завдання сфотографуйте і надішліть на електронну пошту
Ikyjach@gmail.com або по вайберу

12.05.2020
Персонажі, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.
1. Перегляньте відеоурок.




2. Перейдіть за посиланням тут, уведіть код 656835, укажіть своє прізвище та ім'я й перевірте, як ви запамятали героїв твору Туве Янсон "Капелюх чарівника".

08.05.2020.
Туве Янсон."Капелюх чарівника". Чарівність художнього світу твору.
1. Перегляньте відеоурок.



3.  Прослухайте аудіокнигу.


 або перегляньте мультфільм.




Бажаю гарних вихідних! Будьте здорові!

05.05.2020
 Доброта і щирість головного героя. Характеристика образу Чарлі Бакета.



2. Виконуйте пропоновані усні й письмові завдання.
3. Перейдіть за посиланням тут, уведіть код 268379, укажіть своє прізвище та ім'я й перевірте, як ви зрозуміли зміст повісті-казки "Чарлі і шоколадна фабрика "





28.04.2020
Зображення в повісті реального та фантастичного
  1. Умпа-лумпи.
  2. Життя і мрії родини Бакетів.
  3. Шоколадний водоспад, який змішує всі інгредієнти.
  4. Трава з цукрової вати.
  5. Розбалувана дівчинка Верука Солт.
  6. «Гаряче морозиво».
  7. Іриски, від яких росте волосся та борода.
  8. Маленький будиночок на околиці міста, де живе родина Бакетів.
  9. Вічні барбариси.
  10. Жуйка, що заміняє обід, вечерю.
  11. Щасливий квиток Чарлі.
  12. Голодування сім’ї Чарлі.
  13. Батько містера Вонки.
  14. Велика жуйкова машина.
  15. «Лизальні шпалери».

Розподіліть реальне та фантастичне у творі, заповнивши таблицю.


Реальне
Фантастичне








Виконані завдання  сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або по вайберу


21.04.2020
24.04.2020
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки. Робота з текстом твору.
Характеристика образу містера Вонки.
1. Перегляньте відео.







2. Запишіть таблицю в зошит. Заповніть пропущені місця   (НА ОЦІНКУ).


Імя
Батьки
Найбільше уподобання героя
Риси характеру

Августус
Батьки заохочують хлопця, який є дуже жадібним і нічим не цікавиться, окрім їжі
Єдине, що його цікавить, –це їжа
Лінивий, ненажерливий, неслухняний
Віолетта




Неслухняна, егоїстка
Верука


Хоче все мати, влащтовує істерики


Майк
Не займаються сином




Чарлі
Улюбленець родини


Розумний, вихований, слухняний,  добрий

3. Виконайте тести , перейшовши за посиланням . Код доступу 305008.

Виконані завдання можете сфотографувати і надіслати на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або по вайберу. 



17.04.2020
Роальд Дал. "Чарлі і шоколадна фабрика "
1. Ознайомитися з біографією Роальда Дала ( підручник ст. 268-270).
2. Перегляньте відео.


3. Прочитайте повість-казку "Чарлі і шоколадна фабрика " або перегляньте фільм тут.

14.04.2020
Контрольна робота"Сила творчої уяви". Тестування
Завдання:
1. Повторіть матеріал підручника на ст.232-264.
2. Виконайте тести , перейшовши за посиланням . Код доступу 532964.



Бажаю успіху!!!!




10.04.2020
1. Прослухати аудіозапис вірша М.Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках червоних» мовою оригіналу.


2. Опрацювати опорний конспект аналізу поезії (письмово у зошиті). 
3. Прослухати музичні твори:
ü  Едвард Гріг «Ранковий настрій»;

4. На оцінку(за бажанням). Зніміть відео виразного читання вірша «Книжки в обкладинках червоних» . Зображення надішліть мені на viber або email (Ikyjach@gmail.com) 

07.04.2020
МАРИНА ЦВЄТАЄВА «Книги  в червоній палітурці»
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника ст. 259-264
2. Переглянути відеопоезію ««Книги  в червоній палітурці» тут
3.Виконати тести , перейшовши за посиланням . Код доступу  868257

13.03 -  Дочитати повість Льюїса Керролла " Аліса в Країні Див" до сторінки 247.
Можна перейти за посиланням і прослухати аудікнигу.

17.03  - Світ уяви Аліси та її захопливі пригоди. Дочитати повість Льюїса Керролла " Аліса в Країні Див" до кінця. Виконати тести , перейшовши за посиланням . Код доступу 605027 

20.03 -Елементи казки у творі . Виписати 5 фантастичних пригод, які сталися з Алісою.  Дати відповіді на запитання стор.258 (усно).

24.03.- Образ Аліси . Переглянути плакат, перейшовши за посиланням.  Виконати завдання 

27.03- Персонажі, які оточують Алісу. Записати  в зошит. Зробити ілюстрації (за бажанням)
Письмова відповідь на запитання «Чим цікава і повчальна казка про Алісу?»


Виконані завдання можете сфотографувати і надіслати на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або по вайберу 

1 коментар: