22.09.2020
КАНІКУЛИ!
Відпочивайте і набирайтеся сил.
Доброго вам здоров’я і гарного настрою!
Література на літо
Грецькі міфи: «Міф про Прометея», «Міфи про Геракла», «Дедал
і Ікар», «Нарцис», «Пігмаліон і Галатея», «Орфей і Еврідіка», «Деметра і
Персефона»
Індійські міфи: «Творення», «Про створення ночі», «Про
потоп», «Про золоті часи»
Єгипетські міфи: «Ра та Апоп», «Міф про те, як Тефнут
покинула Єгипет»
Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан»
Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі»
Микола Гоголь. «Ніч перед Різдвом»
Антон Чехов. «Хамелеон», «Товстий і тонкий»
Джек Лондон. «Жага до життя»
Володимир Короленко. «Сліпий музикант»
Джанні Родарі. «Листівки з видами міст»
Рей Бредбері. «Усмішка»
Роберт Шеклі. «Запах думок»
Астрід Ліндгрен. «Міо, мій Міо»
Міхаель Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»
Крістіна Нестлінгер. «Конрад, або Дитина з бляшанки»Перейдіть за посиланням тут, уведіть код 7362742, укажіть своє прізвище та ім'я й перевірте свої знання з теми "Сучасна література".
Ви маєте тільки одну спробу проходження! Бажаю успіху!
15.05.2020
Інші пригоди Мумі-тролів.
1. Перегляньте мультфільм.
2. Намалюйте ілюстрацію до повісті-казки "Весна в Мумі-Долі". Підпишіть героїв, яких ви зобразите на малюнках.
Виконані
завдання сфотографуйте і надішліть на електронну пошту
Ikyjach@gmail.com
або по вайберу
12.05.2020
Персонажі, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.
1. Перегляньте відеоурок.
2. Перейдіть за посиланням тут, уведіть код 656835, укажіть своє прізвище та ім'я й перевірте, як ви запамятали героїв твору Туве Янсон "Капелюх чарівника".
08.05.2020.
Туве Янсон."Капелюх чарівника". Чарівність художнього світу твору.
1. Перегляньте відеоурок.
або перегляньте мультфільм.
Бажаю гарних вихідних! Будьте здорові!
05.05.2020
Доброта і щирість головного героя. Характеристика образу Чарлі Бакета.
2. Виконуйте пропоновані усні й письмові завдання.
28.04.2020
Зображення в повісті реального та фантастичного
- Умпа-лумпи.
- Життя і мрії родини Бакетів.
- Шоколадний водоспад, який змішує всі інгредієнти.
- Трава з цукрової вати.
- Розбалувана дівчинка Верука Солт.
- «Гаряче морозиво».
- Іриски, від яких росте волосся та борода.
- Маленький будиночок на околиці міста, де живе родина Бакетів.
- Вічні барбариси.
- Жуйка, що заміняє обід, вечерю.
- Щасливий квиток Чарлі.
- Голодування сім’ї Чарлі.
- Батько містера Вонки.
- Велика жуйкова машина.
- «Лизальні шпалери».
Реальне
|
Фантастичне
|
Виконані завдання сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або по вайберу
21.04.2020
24.04.2020
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки. Робота з текстом твору.
Характеристика образу містера Вонки.
1. Перегляньте відео.
2. Запишіть таблицю в зошит. Заповніть пропущені місця (НА ОЦІНКУ).
Ім’я
|
Батьки
|
Найбільше
уподобання героя
|
Риси
характеру
|
Августус
|
Батьки заохочують
хлопця, який є дуже жадібним і нічим не цікавиться, окрім їжі
|
Єдине, що його
цікавить, –це їжа
|
Лінивий,
ненажерливий, неслухняний
|
Віолетта
|
Неслухняна,
егоїстка
|
||
Верука
|
Хоче все мати,
влащтовує істерики
|
||
Майк
|
Не займаються сином
|
||
Чарлі
|
Улюбленець родини
|
Розумний,
вихований, слухняний, добрий
|
3. Виконайте тести , перейшовши за посиланням . Код доступу 305008.
17.04.2020
Роальд Дал. "Чарлі і шоколадна фабрика "
1. Ознайомитися з біографією Роальда Дала ( підручник ст. 268-270).
2. Перегляньте відео.
3. Прочитайте повість-казку "Чарлі і шоколадна фабрика " або перегляньте фільм тут.
14.04.2020
Контрольна робота"Сила творчої уяви". Тестування
Завдання:
1. Повторіть матеріал підручника на ст.232-264.
2. Виконайте тести , перейшовши за посиланням . Код доступу 532964.
Бажаю успіху!!!!
10.04.2020
1. Прослухати аудіозапис вірша М.Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках
червоних» мовою оригіналу.
2. Опрацювати опорний конспект аналізу поезії (письмово у
зошиті).
3. Прослухати музичні твори:
4. На оцінку(за бажанням). Зніміть відео виразного читання вірша «Книжки в обкладинках червоних» . Зображення надішліть мені на viber або email (Ikyjach@gmail.com)
07.04.2020
МАРИНА ЦВЄТАЄВА «Книги в червоній палітурці»
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника ст. 259-264
2. Переглянути відеопоезію ««Книги в червоній палітурці» тут
13.03 - Дочитати повість Льюїса Керролла " Аліса в Країні Див" до сторінки 247.Можна перейти за посиланням і прослухати аудікнигу.
17.03 - Світ уяви Аліси та її захопливі пригоди. Дочитати повість Льюїса Керролла " Аліса в Країні Див" до кінця. Виконати тести , перейшовши за посиланням . Код доступу 605027
20.03 -Елементи казки у творі . Виписати 5 фантастичних пригод, які сталися з Алісою. Дати відповіді на запитання стор.258 (усно).
27.03- Персонажі, які оточують Алісу. Записати в зошит. Зробити ілюстрації (за бажанням)
Письмова відповідь
на запитання «Чим цікава і повчальна казка про Алісу?»
Виконані завдання можете
сфотографувати і надіслати на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або по вайберу
Дорогі п'ятикласники! Чекаю ваші роботи!
ВідповістиВидалити