Ми продовжуємо
навчатися дистанційно!
27.05.2020
25.05.2020
18.05.2020-21.05.2020
2. Перейдіть за посиланням тут. Уведіть код 101420. Укажіть своє прізвище та ім'я. Виконайте тестові завдання.
04.05.2020-07.05.2020
Валентин Чемерис. Основні відомості про письменника."Вітька +Галя, або Повість про перше кохання"- гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання.
1. Ознайомтеся з біографією Валентина Чемериса, переглянувши відео.
2. Прочитайте повість Валентина Чемериса "Вітька +Галя, або Повість про перше кохання" у підручнику (ст.245-263) або прослухайте аудіокнигу, натиснувши тут
3. Для полегшення вашої роботи можете переглянути відеоурок.
4. Д/З. Дайте письмову відповідь на питання ( НА ОЦІНКУ) :
1. Де відбувається дія повісті?
2. Назвіть головних і другорядних героїв твору.
3. Які цікаві пригоди хлопців вам запам'яталися?
30.04.2020
КАНІКУЛИ!
Відпочивайте і набирайтеся сил.
Доброго вам здоров’я і гарного настрою!
27.05.2020
Що читати влітку учням ?
Легенди: про Вавилонську вежу, про Мойсея. Притча про блудного сина.
«Слово о полку Ігоревім».
Григорій СКОВОРОДА. «Бджола та
Шершень», «Всякому місту — звичай і права», «De libertate».
Іван КОТЛЯРЕВСЬКИЙ. «Енеїда»,
«Наталка Полтавка».
Григорій КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО.
«Маруся».
Петро ГУЛАК-АРТЕМОВСЬКИЙ. «Пан та
Собака».
Євген ГРЕБІНКА. «Ведмежий суд», «Човен».
Микола ГОГОЛЬ. «Тарас Бульба».
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Сон», «Кавказ», «І
мертвим, і живим, і ненарожденним…»,«Катерина», «Наймичка», «На панщині
пшеницю жала…», «Марія», «У нашім раї на землі…» , «Доля», «Росли укупочці, зросли…».
Пантелеймон КУЛІШ. «Чорна рада».
Марко ВОВЧОК. «Інститутка».
Марко ВОВЧОК. «Інститутка».
Тема: Підсумкова контрольна робота.
Перейдіть за посиланням тут ,
уведіть код 3265652, укажіть своє
прізвище та ім'я й виконайте завдання.
18.05.2020-21.05.2020
Тема: Письмовий твір.
1. Оберіть одну із тем і напишіть творчу роботу:
«Загибель яскравої особистості у суспільній неволі (за
повістю В. Дрозда “Білий кінь Шептало”)»,
«Добро і зло в сучасному світі (за повістю Ю. Винничука
“Місце для дракона”)»,
«Поетизація першого почуття у повісті В. Чемериса “Вітька +
Галя, або Повість про перше кохання”».
Виконані завдання сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber
14.05.2020
Тема: Валентин Чемерис. «Вітька + Г аля, або Повість про
перше кохання». характеристика персонажів повісті.
1. Перегляньте відео.
Бажаю успіху!
04.05.2020-07.05.2020
Валентин Чемерис. Основні відомості про письменника."Вітька +Галя, або Повість про перше кохання"- гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання.
1. Ознайомтеся з біографією Валентина Чемериса, переглянувши відео.
.
2. Прочитайте повість Валентина Чемериса "Вітька +Галя, або Повість про перше кохання" у підручнику (ст.245-263) або прослухайте аудіокнигу, натиснувши тут
3. Для полегшення вашої роботи можете переглянути відеоурок.
4. Д/З. Дайте письмову відповідь на питання ( НА ОЦІНКУ) :
1. Де відбувається дія повісті?
2. Назвіть головних і другорядних героїв твору.
3. Які цікаві пригоди хлопців вам запам'яталися?
Виконані завдання сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber
30.04.2020
Повторення та узагальнення вивченого.
Виконати тестові завдання до розділу "З української прози" на ст. 241-242 підручника в зошиті.
Виконані завдання сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber
27.04.2020
Тема: Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя.
1. Перегляньте відео.
2. Згадайте, що таке алегорія?
1. Перегляньте відео.
2. Згадайте, що таке алегорія?
3. Порівняльна характеристика. Робота в зошиті. Заповніть пропущені місця в таблиці.
Дракон
|
Пустельник
|
Князь
|
не злий
|
навчає грамоті
|
мріє, щоб Грицька вбив лицар
|
не розбишака
|
піклується про нього
|
|
доброзичливий
|
застерігає
|
|
поет
|
намагається врятувати Грицька
|
|
християнин
|
||
готовий до самопожертви
|
4.Домашнє
завдання:
Придумати власний, щасливий кінець твору або намалювати
ілюстрацію до твору.
Виконані завдання сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber
23.04.2020
Тема: Парадокс: дракон Грицько - поет і християнин.
1. Перегляд буктрейлеру.
2.
Робота зі словником.
Подивимося у літературознавчий словник, що ж означають слова магічний реалізм і парадокс.
Магічний реалізм - це течія
реалізму, у якій органічно поєднуються елементи реального та фантастичного,
побутового та міфічного, дійсного та уявного, таємничого.)
Парадокс ( грецьке - несподіваний, дивний) - висловлювання, що
суперечить звичним уявленням людей або усталеним системам знання, які
ґрунтуються на певних принципах і відповідно до зумовленої історичним розвитком
науки парадигми. Тобто, парадокс – це суперечність.
Запишіть ці слова в зошити.
3. «Асоціативне гроно»
- Діти, які асоціації викликає у вас слово
«християнин», «поет» , «дракон»? Створіть "асоціативні грона". Запишіть у зошит (НА ОЦІНКУ).
Д/З. Дайте письмову відповідь на питання :"Чому ж так сталося, що дракон, який мав бути злим, став іншим? Яка
причина?"(НА ОЦІНКУ).
Виконані завдання сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber
15.04.2020
Підтекст твору. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.
1. Дочитати повість-казку "Місце для дракона"до кінця (ст.229-238).
2. Прочитайте аналіз твору в підручнику (ст. 238-239).
3. Зробіть ілюстрацію до твору.
4. Дайте письмову відповідь у зошиті на запитання із розділу "Повторюємо" на ст.239
13.04.2020
Підтекст твору. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.
1. Дочитати повість-казку "Місце для дракона"до кінця (ст.229-238).
2. Прочитайте аналіз твору в підручнику (ст. 238-239).
3. Зробіть ілюстрацію до твору.
4. Дайте письмову відповідь у зошиті на запитання із розділу "Повторюємо" на ст.239
Виконані завдання сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber
13.04.2020
Юрій Винничук. Стисло про письменника. «Місце для дракона» -
повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони».
1. Ознайомтеся з біографією Юрія Винничука (підручник ст. 219)
2. Прослухайте відеоурок.
1. Ознайомтеся з біографією Юрія Винничука (підручник ст. 219)
2. Прослухайте відеоурок.
Домашнє завдання: прочитати І-ІІІ розділи повісті-казки і виконати тести за посиланням ввівши код доступу 481406. Зараховується перша спроба!!!!
Після завершення відведеного часу зайти на платформу ви не зможете!
Після завершення відведеного часу зайти на платформу ви не зможете!
06.04.-09.04
Володимир Дрозд. Основні відомості про письменника. "Білийкінь Шептало"Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу. Дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеособлення.
Алегоричність образу коня Шептала.
- Ознайомтеся з біографією Володимира Дрозда (підручник ст. 209)
- Прочитайте оповідання "Білий кінь Шептало" у підручнику або прослухайте аудіокнигу, натиснувши тут.
- Прочитайте аналіз твору в підручнику (ст. 216-217).
- Перейдіть за посиланням тут Уведіть код 651452. Укажіть своє прізвище та ім'я. Виконайте тестові завдання
Для полегшення вашої роботи можете переглянути відеоурок, перейшовши за посиланням тут.
Українська література.
12.03 - Дочитайте розділи повісті Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути».
16.03 - Перейдіть за посиланням тут
Уведіть код 365713. Укажіть своє прізвище та ім'я. Виконайте тестові завдання .
19.03 - У зошиті в довільній формі (порівняльні таблиці, малюнки, схеми, «розумні карти») дослідіть характери героїв: Юлька, Славка, Лілі, Стефка.
(Можлива послідовність характеристики.
Назвіть героя, його вік, заняття, інтереси. Як батьки ставляться до героя? Яка атмосфера панує в родині? Які риси характеру має герой? Як ставиться до батьків? До друзів? До дорослих? До себе?)
23.03 - Запишіть у зошит або розмістіть на Padlet (хто на електронну адресу отримав запрошення) коротку відповідь на запитання: «Родину якого героя ви вважаєте щасливою? Чому? У чому нещастя інших родин?».
Складіть поради «Як порозумітися батькам і дітям?». Оформіть свої поради в зошиті.
26.03 -Увага! Контрольна робота! Перейдіть за посиланням , уведіть код 685847, укажіть своє прізвище та ім'я і виконайте тестові завдання .
Успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар