Українська література 8 клас

Ми продовжуємо навчатися дистанційно!


КАНІКУЛИ!

Відпочивайте і набирайтеся сил. 
Доброго вам здоров’я і гарного настрою!

27.05.2020
   Що читати влітку учням ?

Легенди: про Вавилонську вежу, про Мойсея. Притча про блудного сина. «Слово о полку Ігоревім».
Григорій СКОВОРОДА. «Бджола та Шершень», «Всякому місту — звичай і права», «De libertate».
Іван КОТЛЯРЕВСЬКИЙ. «Енеїда», «Наталка Полтавка».
Григорій КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО. «Маруся».
Петро ГУЛАК-АРТЕМОВСЬКИЙ. «Пан та Собака».
Євген ГРЕБІНКА. «Ведмежий суд», «Човен».
Микола ГОГОЛЬ. «Тарас Бульба».
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Сон», «Кавказ», «І мертвим, і живим, і ненарожденним…»,«Катерина», «Наймичка», «На панщині пшеницю жала…», «Марія», «У нашім раї на землі…» ,  «Доля», «Росли укупочці, зросли…».
Пантелеймон КУЛІШ. «Чорна рада».
Марко ВОВЧОК. «Інститутка».

25.05.2020

Тема: Підсумкова контрольна робота.
Перейдіть за посиланням тут , уведіть код 3265652, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте завдання.


18.05.2020-21.05.2020
Тема:  Письмовий твір.

  1. Оберіть одну із тем і напишіть творчу роботу:

«Загибель яскравої особистості у суспільній неволі (за повістю В. Дрозда “Білий кінь Шептало”)»,
«Добро і зло в сучасному світі (за повістю Ю. Винничука “Місце для дракона”)»,
«Поетизація першого почуття у повісті В. Чемериса “Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”».

Виконані завдання  сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber

14.05.2020
Тема: Валентин Чемерис. «Вітька + Г аля, або Повість про перше кохання». характеристика персонажів повісті.
1. Перегляньте відео.


2.  Перейдіть за посиланням тут.  Уведіть код 101420. Укажіть своє прізвище та ім'я. Виконайте тестові завдання.

Бажаю успіху!

04.05.2020-07.05.2020
Валентин Чемерис. Основні відомості про письменника."Вітька +Галя, або Повість про перше кохання"- гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання.
1. Ознайомтеся з біографією Валентина Чемериса, переглянувши  відео.


.


2. Прочитайте повість Валентина Чемериса  "Вітька +Галя, або Повість про перше кохання" у підручнику (ст.245-263) або прослухайте аудіокнигу, натиснувши тут
3. Для полегшення вашої роботи можете переглянути відеоурок.



4. Д/З. Дайте письмову відповідь на питання ( НА ОЦІНКУ) : 
1. Де відбувається дія повісті?
2. Назвіть головних і другорядних героїв твору.
3. Які цікаві пригоди хлопців вам запам'яталися?

Виконані завдання  сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber


30.04.2020
Повторення та узагальнення вивченого.
Виконати тестові завдання до розділу "З української прози" на ст. 241-242 підручника в зошиті.

Виконані завдання  сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber

27.04.2020
Тема: Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя.

1. Перегляньте відео. 



2. Згадайте, що таке алегорія?




3. Порівняльна характеристика. Робота в зошиті. Заповніть пропущені місця в таблиці.

Дракон
Пустельник
Князь
не злий
навчає грамоті
 мріє, щоб Грицька вбив лицар
не розбишака
піклується  про нього

доброзичливий
застерігає

поет
намагається врятувати Грицька

християнин


готовий до самопожертви


4.Домашнє завдання:
 Придумати власний, щасливий кінець твору або намалювати
 ілюстрацію до твору.

Виконані завдання  сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber

23.04.2020
Тема: Парадокс: дракон Грицько - поет і християнин.
1. Перегляд буктрейлеру.

2. Робота зі словником.
Подивимося у літературознавчий словник, що ж означають слова магічний реалізм і парадокс.
    Магічний реалізм - це течія реалізму, у якій органічно поєднуються елементи реального та фантастичного, побутового та міфічного, дійсного та уявного, таємничого.)
     Парадокс ( грецьке -  несподіваний, дивний) - висловлювання, що суперечить звичним уявленням людей або усталеним системам знання, які ґрунтуються на певних принципах і відповідно до зумовленої історичним розвитком науки парадигми. Тобто, парадокс – це суперечність.
Запишіть ці слова в зошити.
3. «Асоціативне гроно»
- Діти, які асоціації викликає у вас слово «християнин»,  «поет» , «дракон»? Створіть "асоціативні грона". Запишіть у зошит (НА ОЦІНКУ).
Д/З. Дайте письмову відповідь на питання :"Чому ж так сталося, що дракон, який мав бути злим, став іншим? Яка причина?"(НА ОЦІНКУ).

Виконані завдання  сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber



15.04.2020
Підтекст твору. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.
1. Дочитати повість-казку "Місце для дракона"до кінця (ст.229-238).
2. Прочитайте аналіз твору в підручнику (ст. 238-239).
3. Зробіть ілюстрацію до твору.
4. Дайте письмову відповідь у зошиті на запитання із розділу "Повторюємо" на ст.239

Виконані завдання  сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber



13.04.2020
Юрій Винничук. Стисло про письменника. «Місце для дракона» - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони».
1. Ознайомтеся з біографією Юрія Винничука (підручник ст. 219)
2. Прослухайте відеоурок.


Домашнє завдання: прочитати І-ІІІ розділи повісті-казки і виконати тести за посиланням ввівши код доступу 481406.  Зараховується перша спроба!!!! 
Після завершення відведеного часу зайти на платформу ви не зможете!



06.04.-09.04 
Володимир Дрозд. Основні відомості про письменника. "Білийкінь Шептало"Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу. Дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеособлення.
Алегоричність образу коня Шептала.
  1. Ознайомтеся з біографією Володимира Дрозда (підручник ст. 209)
  2. Прочитайте оповідання "Білий кінь Шептало" у підручнику або прослухайте аудіокнигу, натиснувши тут.
  3. Прочитайте аналіз твору в підручнику (ст. 216-217).
  4. Перейдіть за посиланням тут Уведіть код 651452. Укажіть своє прізвище та ім'я. Виконайте тестові завдання 


Для полегшення вашої роботи можете переглянути відеоурок, перейшовши за посиланням тут.


Українська література.
12.03 - Дочитайте розділи повісті Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути».

16.03 - Перейдіть за посиланням тут
Уведіть код 365713. Укажіть своє прізвище та ім'я. Виконайте тестові завдання .

19.03 - У зошиті в довільній формі (порівняльні таблиці, малюнки, схеми, «розумні карти») дослідіть характери героїв: Юлька, Славка, Лілі, Стефка.
(Можлива послідовність характеристики.
Назвіть героя, його вік, заняття, інтереси. Як батьки ставляться до героя? Яка атмосфера панує в родині? Які риси характеру має герой? Як ставиться до батьків? До друзів? До дорослих? До себе?)

23.03 - Запишіть у зошит або розмістіть на Padlet (хто на електронну адресу отримав запрошення) коротку відповідь на запитання: «Родину якого героя ви вважаєте щасливою? Чому? У чому нещастя інших родин?».
Складіть поради «Як порозумітися батькам і дітям?». Оформіть свої поради в зошиті.

26.03 -Увага! Контрольна робота! Перейдіть за посиланням , уведіть код 685847, укажіть своє прізвище та ім'я і виконайте тестові завдання .
Успіхів!

Виконані завдання можете сфотографувати і вислати на електронну пошту Ikyjach@gmail.com




Немає коментарів:

Дописати коментар