30.09.2020.
Індійські міфи. Прочитати міфи "Творення світу", " Про створення ночі", " Про потоп"," Про золоті часи" с.31-35.
Єгипетські міфи. Прочитати міфи “Ра та Апоп”, "Як Тефнут покинула Єгипет”
с. 36-40.
Намалювати малюнки, скласти вікторину або
кросворд. Підготувати розповідь від імені одного з героїв індійського або єгипетського міфу.
Презентацію усіх творів можете подивитися в електронній книзі "Зарубіжна література. 7 клас" (автор Н.Гиренко) тут .
18.05.2020
Контрольна робота. " Образ майбутнього в літературі" та "Сучасна література".
14.05.2020
Дивакуватість пані Бертолотті. Гумор твору.
1. Коротко згадаємо зміст твору.
2. Словникова робота . Що таке гумор?
07.05.2020
Проблема булінгу в повісті. Характеристика образу дітей.
1. Перегляньте відеоурок.
2. Опрацюйте матеріал підручника на ст.246-251.
3. Заповніть порожні місця в таблиці.
04.05.2020
Крістіне Нестлінґер. "Конрад, або дитина з бляшанки". Незвичайність образу Конрада, риси його характеру. Конрад і його становлення у світі.
1. Перегляньте відео і ознайомтеся з біографією Крістіне Нестлінґер.
2. Прочитайте повість"Конрад, або дитина з бляшанки" або прослухайте аудіокнигу-1
3. Також можете переглянути фільм.
30.04.2020
23.04.2020, 27.04.2020
Астрід Анна Емілія Ліндґрен "Міо, мій Міо". Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах Ліндґрен.
1.Ознайомтеся з біографією Астрід Ліндґрен, переглянувши відео.
2. Перегляньте фільм Астрід Анна Емілія Ліндґрен "Міо, мій Міо".
3. Дайте письмову відповідь на питання : "Якими на ваш погляд. мають бути стосунки між батьками й дітьми?"( НА ОЦІНКУ)
16.04.2020
Роберт Шеклі "Запах думок".Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму.
06.04.2020
Завдання на період карантину
12.03 - Роберт Бернс. " Моє серце в верховині". Вивчити вірш напам'ять.
16.03 - Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату". Читати стор. 180-187. Прослухати аудіокнигу тут
Розв'язати кросворд.
19.03 - Образ Гайавати. Створити пантбук на тему "Образ Гайавати"
23.03. - Джані Родарі "Листівки з видами міст" . Читати стор. 188-192. Відповіді на запитання стор.191.
26. 03. - Контрольна робота. Перейти за посиланням. Код доступу 270102
КАНІКУЛИ!
Відпочивайте і
набирайтеся сил.
Доброго вам здоров’я і гарного настрою!
25.05.2020Доброго вам здоров’я і гарного настрою!
Тема: Презентація списку рекомендованої
літератури для читання
у 7 класі.
у 7 класі.
18.05.2020
Контрольна робота. " Образ майбутнього в літературі" та "Сучасна література".
Виконайте
тести , перейшовши за посиланням . Код доступу 738879.
Зараховується тільки
перша спроба!!!
14.05.2020
Дивакуватість пані Бертолотті. Гумор твору.
1. Коротко згадаємо зміст твору.
2. Словникова робота . Що таке гумор?
Гумор — художній прийом у творах літератури або мистецтва, заснований на зображенні чого-небудь (життєвих явищ, людських характерів тощо) у комічному вигляді, а також твір літератури, або мистецтва, що використовує цей прийом. Поняття гумор вживається і в широкому розумінні — як взагалі сміх і почуття смішного. Існують різні форми гумору: іронія, оксюморон, або гра слів, пародія, сатира, сарказм, анекдот, жарт, каламбур і так далі.
3 3. Перегляньте відео.
4. Виконайте тести , перейшовши за посиланням . Код доступу 823819.
Зараховується тільки перша спроба!!!07.05.2020
Проблема булінгу в повісті. Характеристика образу дітей.
1. Перегляньте відеоурок.
3. Заповніть порожні місця в таблиці.
«КОНРАД, або дитина з бляшанки»: перетворення ідеальної дитини на нормального хлопчика
Автор_____________________________________
Рік написання______________________________
ТЕМА_______________________________________
ІДЕЯ________________________________________
Питання за змістом повісті:
1.Як звати матір Конрада?______
2.Як звати батька Конрада?______
4.Скільки років Конраду? ________
5.Яким чином він з’являється у своєї матері?
6.Де він перебував до появи у своїй сім’ї?___________
7.Чи перебували в шлюбі його нинішні батьки? _____
8.Як звати подругу Конрада? ____________
9.У якому класі вона навчається? _______
10.У якому класі навчається Конрад? ____
11.Хто захищає Конрада від інших
дітей? _____
12.Ким вважають вчителі Конрада? ____
13.Чому не люблять Конрада діти? __
14.Чому Конрада хочуть забрати у його батьків?_
14.Чому Конрада хочуть забрати у його батьків?_
15.Хто намагається забрати Конрада у
його батьків? _
16.Яким чином Конраду вдається
залишитися у своїх батьків?
17.Чому від Конрада відмовляються
«справжні»
батьки?
Крістіне Нестлінґер. "Конрад, або дитина з бляшанки". Незвичайність образу Конрада, риси його характеру. Конрад і його становлення у світі.
1. Перегляньте відео і ознайомтеся з біографією Крістіне Нестлінґер.
2. Прочитайте повість"Конрад, або дитина з бляшанки" або прослухайте аудіокнигу-1
і аудіокнигу-2
3. Також можете переглянути фільм.
30.04.2020
Образи головних героїв. Перемога добра над злом у
повісті-казці А.Ліндгрен «Міо, мій Міо».
Перегляньте відео, виконайте завдання і запишіть у зошити
Виконані завдання сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber
23.04.2020, 27.04.2020
Астрід Анна Емілія Ліндґрен "Міо, мій Міо". Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах Ліндґрен.
1.Ознайомтеся з біографією Астрід Ліндґрен, переглянувши відео.
2. Перегляньте фільм Астрід Анна Емілія Ліндґрен "Міо, мій Міо".
Виконане завдання сфотографуйте і надішліть на електронну пошту
16.04.2020
Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства.
1. План проведення уроку:
2. Запишіть у зошити ланцюжок перетворень.
Тварини
|
Уявні
перетворення Кліві
|
Результат
|
Пантера
|
пантера-самиця
|
пантера-відступила
|
Вовки
|
змія
|
вовки відскочили
|
Пантера і Вовки
|
кущ
|
Хижаки втратили інтерес
|
Стерв’ятники
|
труп
|
У стерв’ятників з’явився апетит
|
Пантера і вовки
|
смолоскип
|
Пантера й вовки втекли
|
Всі тварини
|
пожежа, бурхливе полум’я
|
Повна перемога над тваринним світом
|
Результат: «Він боровся з цією планетою за її
правилами і переміг... Так і мало бути. Хіба завдяки своєму розуму й умінню
пристосуватися людина не була завжди і скрізь царем природи?»
|
3. Напишіть мінітвір у зошит або в Googl форму : "Яке майбутнє на нас чекає? Чому?
"
Виконані завдання сфотографуйте і вишліть на електронну пошту
13.04.2020.Роберт Шеклі "Запах думок".Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму.
1. Перегляньте відеоурок.
2. Прочитайте оповідання "Запах думок" (підручник ст. 203-215) або прослухайте аудіокнигу
.
3. Заповніть таблицю в зошиті ( на ст. 216)
Виконані завдання сфотографуйте і вишліть на електронну пошту
09.04.2020.
Зараховується тільки перша спроба!!!
1.Переглянути екранізацію оповідання Р.Бредбері «Усмішка»
(2007 р.)
2. Опрацювати картку «Філологічна майстерня», дати відповіді на
запитання.
- Ознайомтеся з біографією Рея Бредбері (підручник ст.194-195). Можете переглянути коротке відео, яке я прикріпляю нижче.
- Прочитайте новелу "Усмішка" (підручник ст. 196-200) або прослухайте аудіокнигу, перейшовши за посиланням тут.
- Дайте письмову відповідь на запитання :"Чому саме усмішка дісталася хлопчику і що вона символізує?" Виконані завдання сфотографуйте і вишліть на електронну поштуIkyjach@gmail.com або Viber до 9 квітня.
Завдання на період карантину
12.03 - Роберт Бернс. " Моє серце в верховині". Вивчити вірш напам'ять.
16.03 - Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату". Читати стор. 180-187. Прослухати аудіокнигу тут
Розв'язати кросворд.
1. За основу «Пісні про
Гайавату» Г. Лонгфелло взяв історичний факт — створення … п'яти ірокезьких
племен
2. В 1849 р. Г.Лонгфелло
познайомився з вождем племені…
3. Дія
«Пісні про Гайавату» відбувається у … столітті.
4. В
основу «Пісні про Гайавату» покладено … індіанських народів.
5. В образі Гайавати
можна знайти деякі риси, що уподібнюють його до міфологічного героя…
6. В «Пісні про
Гайавату» автор поетизує образ …
7. Г.Лонгфелло
у свій час захоплювався фінським епосом …
8. Герої «Пісні про
Гайавату» дещо нагадують богатирів із російських …
9. Г.Лонгфело
називали «індіанським …»
1.Л
|
|||||||||||
2.О
|
|||||||||||
3.
|
Н
|
||||||||||
4.
|
Г
|
||||||||||
5.
|
Ф
|
||||||||||
6.
|
Е
|
||||||||||
7.
|
Л
|
||||||||||
8.
|
Л
|
||||||||||
9.
|
О
|
Завдання на оцінку: зробити аудіо- чи відеозапис виразного читання
вірша Роберта Бернса " Моє серце в верховині"і надіслати
по вайберу або на електронну пошту
по вайберу або на електронну пошту
Виконані завдання можете
сфотографувати і вислати на електронну пошту Ikyjach@gmail.com
Дорогі шестикласники! Чому не виконуєте мої завдання? Чекаю з нетерпінням!!!
ВідповістиВидалити