Зарубіжна література 6 клас

30.09.2020.

Індійські міфи. Прочитати  міфи "Творення світу", " Про створення ночі", " Про потоп"," Про золоті часи" с.31-35.
Єгипетські міфи. Прочитати  міфи “Ра та Апоп”, "Як Тефнут покинула Єгипет” 
с. 36-40. 
Намалювати малюнки, скласти вікторину або кросворд. Підготувати розповідь від імені одного з героїв індійського або єгипетського міфу. 

КАНІКУЛИ!

Відпочивайте і набирайтеся сил. 
Доброго вам здоров’я і гарного настрою!
25.05.2020
Тема: Презентація списку рекомендованої літератури для читання
 у 7 класі.



Презентацію усіх творів можете подивитися в електронній книзі "Зарубіжна література. 7 клас" (автор Н.Гиренко) тут .


18.05.2020
Контрольна робота. " Образ майбутнього в літературі" та "Сучасна література". 


Виконайте тести , перейшовши за посиланням . Код доступу 738879.
Зараховується тільки перша спроба!!!


14.05.2020
Дивакуватість пані Бертолотті. Гумор твору.
1. Коротко згадаємо зміст твору.



2. Словникова робота . Що таке гумор?

    Гумор — художній прийом у творах літератури або мистецтва, заснований на зображенні чого-небудь (життєвих явищ, людських характерів тощо) у комічному вигляді, а також твір літератури, або мистецтва, що використовує цей прийом. Поняття гумор вживається і в широкому розумінні — як взагалі сміх і почуття смішного. Існують різні форми гумору: іронія, оксюморон, або гра слів, пародія, сатира, сарказм, анекдот, жарт, каламбур і так далі.
3       3. Перегляньте відео.


4.  Виконайте тести , перейшовши за посиланням . Код доступу 823819
Зараховується тільки перша спроба!!!

07.05.2020
Проблема булінгу в повісті. Характеристика образу дітей. 
1. Перегляньте відеоурок.





2. Опрацюйте матеріал підручника на ст.246-251.
3. Заповніть порожні місця в таблиці.

«КОНРАД, або дитина з бляшанки»: перетворення ідеальної дитини на нормального хлопчика

Автор_____________________________________                             
Рік написання______________________________
ТЕМА_______________________________________
ІДЕЯ________________________________________                                                                                                     

   Питання за змістом повісті:


1.Як звати матір Конрада?______
2.Як звати батька Конрада?______
4.Скільки років Конраду?  ________
5.Яким чином він зявляється у своєї матері?
6.Де він перебував до появи у своїй сімї?___________
7.Чи перебували в шлюбі його нинішні батьки? _____
8.Як звати подругу Конрада? ____________
9.У якому класі вона навчається?  _______
10.У якому класі навчається Конрад? ____
11.Хто захищає Конрада від інших дітей?  _____
12.Ким вважають вчителі Конрада?  ____
13.Чому не люблять Конрада діти? __
14.Чому Конрада хочуть забрати у його батьків?_
15.Хто намагається забрати Конрада у його батьків? _
16.Яким чином Конраду вдається залишитися у своїх      батьків?
17.Чому від Конрада відмовляються «справжні» батьки?
    

Виконані завдання сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber


04.05.2020
Крістіне Нестлінґер. "Конрад, або дитина з бляшанки". Незвичайність образу Конрада, риси його характеру. Конрад і його становлення у світі.

1. Перегляньте відео і ознайомтеся з біографією Крістіне Нестлінґер.



2.  Прочитайте повість"Конрад, або дитина з бляшанки"  або прослухайте аудіокнигу-1


і аудіокнигу-2



3. Також можете переглянути фільм.




30.04.2020
Образи головних героїв. Перемога добра над злом у повісті-казці А.Ліндгрен «Міо, мій Міо».

Перегляньте відео, виконайте завдання і запишіть у зошити




Виконані завдання сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber

23.04.2020, 27.04.2020
Астрід Анна Емілія Ліндґрен "Міо, мій Міо". Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах Ліндґрен.
1.Ознайомтеся з біографією Астрід Ліндґрен, переглянувши відео.


2. Перегляньте фільм Астрід Анна Емілія Ліндґрен "Міо, мій Міо".



3. Дайте письмову відповідь на питання : "Якими на ваш погляд. мають бути стосунки між батьками й дітьми?"( НА ОЦІНКУ)


Виконане завдання сфотографуйте і надішліть на електронну пошту



16.04.2020
 Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства.
1. План проведення уроку: 
2. Запишіть у зошити ланцюжок перетворень.

Тварини
Уявні перетворення Кліві
Результат
Пантера
пантера-самиця
пантера-відступила
Вовки
змія
вовки відскочили
Пантера і Вовки
кущ
Хижаки втратили інтерес
Стерв’ятники
труп
У стерв’ятників з’явився апетит
Пантера і вовки
смолоскип
Пантера й вовки втекли
Всі тварини
пожежа, бурхливе полум’я
Повна перемога над тваринним світом
Результат: «Він боровся з цією планетою за її правилами і переміг... Так і мало бути. Хіба завдяки своєму розуму й умінню пристосуватися людина не була завжди і скрізь царем природи?»






















          3.  Напишіть мінітвір у зошит або в Googl форму : "Яке майбутнє на нас чекає? Чому?


  "


Виконані завдання сфотографуйте і вишліть на електронну пошту
13.04.2020.
Роберт Шеклі "Запах думок".Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму. 
1. Перегляньте відеоурок.



2.  Прочитайте оповідання "Запах думок" (підручник ст. 203-215) або прослухайте аудіокнигу
.

3. Заповніть таблицю в зошиті (  на ст. 216)
Виконані завдання сфотографуйте і вишліть на електронну пошту




09.04.2020.
1.Переглянути екранізацію оповідання Р.Бредбері «Усмішка» (2007 р.)

2. Опрацювати картку «Філологічна майстерня», дати відповіді на запитання.

3. Виконати тести , перейшовши за посиланням . Код доступу 117520
Зараховується тільки перша спроба!!!

06.04.2020
  1. Ознайомтеся з біографією Рея Бредбері (підручник ст.194-195). Можете переглянути коротке відео, яке я прикріпляю нижче.
  2.  Прочитайте новелу "Усмішка" (підручник ст. 196-200) або прослухайте аудіокнигу, перейшовши за посиланням тут.
  3. Дайте письмову відповідь на запитання :"Чому саме усмішка дісталася хлопчику і що вона символізує?" Виконані завдання сфотографуйте і вишліть на електронну поштуIkyjach@gmail.com або Viber      до 9 квітня.





Завдання на період карантину
12.03 - Роберт Бернс. " Моє серце в верховині". Вивчити вірш напам'ять.
16.03 - Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату". Читати стор. 180-187. Прослухати аудіокнигу тут
Розв'язати кросворд. 
1. За основу «Пісні про Гайавату» Г. Лонгфелло взяв історичний факт — створення … п'яти ірокезьких племен
2.  В 1849 р. Г.Лонгфелло познайомився з вождем племені…
3.   Дія «Пісні про Гайавату» відбувається у … столітті.
4.   В основу «Пісні про Гайавату» покладено … індіанських народів.
5.   В образі Гайавати можна знайти деякі риси, що уподібнюють його до міфологічного героя…
6.   В «Пісні про Гайавату»  автор поетизує образ …
7.   Г.Лонгфелло у свій час захоплювався фінським епосом …
8.   Герої «Пісні про Гайавату» дещо нагадують богатирів із російських …
9.   Г.Лонгфело називали «індіанським …»




1.Л











2.О








3.


Н









4.

Г









5.

Ф









6.

Е









7.

Л









8.

Л










9.
О









19.03 -  Образ Гайавати. Створити пантбук на тему "Образ Гайавати"

23.03. - Джані Родарі "Листівки з видами міст" . Читати стор. 188-192. Відповіді на запитання стор.191. 

26. 03. - Контрольна робота. Перейти за посиланням. Код доступу 270102

Завдання на оцінку: зробити аудіо- чи відеозапис  виразного читання 
вірша Роберта  Бернса " Моє серце в верховині"і надіслати 
по вайберу або на електронну пошту  


Виконані завдання можете сфотографувати і вислати на електронну пошту Ikyjach@gmail.com






1 коментар:

  1. Дорогі шестикласники! Чому не виконуєте мої завдання? Чекаю з нетерпінням!!!

    ВідповістиВидалити