Зарубіжна література 7 клас

24.09.2020
Самостійна робота.  "Як Робін Гуд став розбійником". Перейдіть за посиланням тут, уведіть код 3336918, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте завдання.

КАНІКУЛИ!

Відпочивайте і набирайтесь сил. 
Доброго вам здоров’я і гарного настрою!

26.05.2020                                   Що читати влітку учням ?


Билини і балади: «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». 
«Король Лір і його дочки». 
«Як Робін Гуд став розбійником» або «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном» (1 за вибором учителя). 

Йоганн Крістоф Фрідріх ШИЛЛЕР. «Рукавичка». 
Адам МІЦКЕВИЧ. «Світязь».
Роберт Льюїс СТІВЕНСОН. «Балада про вересовий трунок». 

Історічне минуле в літературі: 
Вальтер СКОТТ. «Айвенго».
 Василь БИКОВ. «Альпійська балада». 

Духовне випробування людини: 
Джеймс ОЛДРІДЖ. «Останній дюйм».
 Редьярд КІПЛІНГ. «Балада про Схід і Захід». «Якщо…». 

Дружба і кохання: 
Олександр ПУШКІН. «19 жовтня 1825 року».
 Шолом-АЛЕЙХЕМ. «Пісня над піснями». 
Олександр ГРІН. «Пурпурові вітрила». 


Літературний детектив: 
Едгар Аллан ПО. «Золотий жук». 
Артур Конан ДОЙЛ. Оповідання про Шерлока Холмса («Пістрява стрічка», «Спілка рудих»).

Світова новела: 
О. ГЕНРІ. «Дари волхвів», «Останній листок».
 Герберт Джордж УЕЛЛС. «Чарівна крамниця».
 Рюноске АКУТАҐАВА. «Павутинка». 


Сучасна література (1-2 твори за вибором учнів і вчителя):
 Айзек АЗІМОВ. «Фах». 
Діана Вінн ДЖОНС. «Мандрівний Замок Хаула». 
Корнелія ФУНКЕ. «Чорнильне серце».


20.05.2020 (7-А)
22.05.2020 (7-Б)

Контрольна робота."Сучасна література". "Я і світ". 

 Перейдіть за посиланням  Уведіть код 2244481. Укажіть своє прізвище та ім'я. Виконайте тестові завдання. 

Тільки одна спроба проходження!

19.05.2020  (7-А)
21.05.2020 ( 7-Б)
Поглиблення понять про оповідача, розповідача, роман, повість, фентезі.

1. Перегляньте презентацію.



2. Дайте відповіді на запитання, які розміщені на 27 слайді.


Виконані завдання  сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber


13.05.2020 (7-А)
15.05.2020 (7-Б)
Образ Меґі - дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Поєднання умовного і реального світів.
1. Перегляньте відео, воно допоможе вам виконати тестові завдання.



2.  Зупиніть відео на 5.15 хв. і намалюйте портрет Меґі.

  Перейдіть за посиланням Уведіть код 875840. Укажіть своє прізвище та ім'я. Виконайте тестові завдання. 


12.05.2020 (7-А)
14.05.2020 (7-Б)
Корнелія Функе "Чорнильне серце". Тема "оживлення" книги у творі.

1. Перегляньте відео і ознайомтеся з життєвим і творчим шляхом Корнелії Функе "Чорнильне серце".



2. Прочитайте роман або перегляньте фільм Корнелії Функе "Чорнильне серце".




У чарівний світ розкритої книги всім доступний вхід.
 (М. Гафурі)

06.05.2020 (7-А)
08.05.2020 (7-Б)
Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. 
1. Перегляньте презентацію.



2. Прослухавши презентацію, випишіть в зошит тему та ідею твору, характеристику головних героїв: Софі, Кальцифера, Відьми, Хаула .
3. Попрацюйте з підручником (ст.257-260)


Виконані завдання  сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber

05.05.2020 (7-А)
07.05.2020 (7-Б)
Діана Вінн Джонс. "Мандрівний замок Хаула". Поєднання елементів казки і детективу у творі.
1. Перегляньте відео і ознайомтеся з життєвим і творчим шляхом Діани Вінн Джонс.


2. На 6 хв зупиніть відео. Розгорніть зошити і перепишіть таблицю "Елементи казки" і "Елементи детективу і фентезі"
3.  Прочитайте роман"Діани Вінн Джонс або перегляньте фільм тут.
Виконані завдання  сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber

29.04.2020 (7-А)
30.04.2020 (7-Б)
Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей.
1. Перегляньте відео.

2. Попрацюйте з підручником (ст.243-246) .


      Перейдіть за посиланням  Уведіть код 892980. Укажіть своє прізвище та ім'я. Виконайте тестові завдання. 

28.04.2020 (7-А)
30.04.2020 (7-Б)
Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності культури і освіти, призначення людини в сучасному світі.
1. Перегляньте уважно відео.


2. Запишіть собі в зошити відповіді на запитання після перегляду відео:

а) про що замислювався Айзек Азімов у 1964 р?
б) що передбачив Айзек Азімов у своїх творах ?
в) які найбільш  відомі твори Айзека Азімова ви знаєте?
г) які закони актуальні і нині, про які писав Айзек Азімов?
ґ) яке справжнє імя Айзека Азімова?
д) хто був за фахом Айзек Азімов?
е) авторський набуток письменника;
є) від чого застерігав Айзек Азімов?

Виконані завдання  сфотографуйте і надішліть на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або Viber

22.04.2020 (7-А)
24.04.2020 (7-Б)
Айзек Азімов."Фах".Роздуми про майбутнє людини й людства.
1. Ознайомтеся з біографією Айзека Азімова (підручник ст.241-242) або перегляньте відео тут.
2. Прочитайте повість "Фах" у підручнику (ст.246-253) або прослухайте аудіокнигу, перейшовши за посиланням тут.
3. Складання паспорта – анкети головного героя твору.Запишіть таблицю в зошит і заповніть НА ОЦІНКУ.
Паспорт-анкета головного героя оповідання А. Азімова «Фах»

Ім’я героя

Твір, у якому він діє, автор твору

Вік

Батьки

Професія, яку мріє здобути

Місце проживання героя

Місце, де відбуваються події

Ситуація, в яку потрапив герой; його дії  і  поведінка в цій ситуації

Риси характеру героя


Виконані завдання  в зошиті можете сфотографувати і вислати на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або по вайберу.


21.04 (7-А)
23.04 (7-Б)
Контрольний мінітвір на тему: «Чи мали сенс маленькі жертви, на які пішли Джим і Делла?»
  1. Відповідь аргументуйте і запишіть у вигляді роздумів.
  2.  Напишіть твір на чернетці.
  3.  Перевірте написане. Виправте помилки.                                                                                               Напишіть твір начисто, сфотографуйте й  НА ОЦІНКУ надішліть на Ikyjach@gmail.com або напишіть твір у цій формі. Бажаю успіхів! 




14.04 - 15.04 (7-А)
16.04 - 17.04 (7-Б)
Рюноске Акутоґава. "Павутинка".Майстер японської новели Р. Акутоґава.Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка".
Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели. Біблія. Особливості вірувань японців.

1. Ознайомтеся з біографією Рюноске Акутоґава (підручник ст.233-234)
2. Запишіть визначення, що таке притча і новела у зошити.
       Словникова робота
Притча.  У кожній притчі є мораль (повчання), тільки вона прихована

Новела.   Невеликий за обсягом прозовий твір, незвичайна подія, несподіваний
фінал; присутній лаконізм, яскравість, напружений сюжет; чітка композиція,
мінімум персонажів, несподівана розв’язка

3. Прочитайте новелу "Павутинка" у підручнику або прослухайте аудіокнигу.




4.Записати словничок до твору в зошити.
Словничок до твору 
Будда — священна істота, якій поклонялися в Індії, Китаї, Японії.
Шпиляста гора — гора в пеклі.
Річка Сандзунокава — річка, яку грішники переходили після смерті, перш ніж потрапити до пекла. (с.250)
Біоскоп — коробка, в один кінець вузької ча¬стини якої вставляли картинки, що оберталися на стрижні; на другому кінці коробки було віконце, у яке дивились на рухомі картинки (ми це називаємо калейдоскопом).с.250
Одна рі — міра довжини, дорівнює 3,9 км.
5. Що може символізувати ранок? Складіть ґроно в зошитах або асоціативне коло.

6. Виконайте тести перейшовши за посиланням ввівши код доступу 590261

Виконані завдання  в зошиті можете сфотографувати і вислати на електронну пошту Ikyjach@gmail.com або по вайберу.


07.04 - 08.04 
09.04 - 10.04
  1. Ознайомтеся з біографією Герберта Джорджа Уеллса (в підручнику ст.221-222 або перегляньте відео) і пригадайте визначення терміну "новела".
  2. Прочитайте новелу "Чарівна крамниця" у підручнику або прослухайте аудіокнигу, перейшовши за посиланням тут.
  3. Дайте у зошиті короткі письмові відповіді на 6 запитань у підручнику на сторінці 232 в категорії "Осмислюємо прочитане". Виконані завдання сфотографуйте і надішліть на пошту Ikyjach@gmail.com.





Завдання для учнів 7-Б класу  на період карантину 
13.03 - Контрольна робота. Перейдіть за посиланням. Уведіть код доступу 143086. Виконайте тестові завдання до 05.04.

19.03- Прочитайте  новелу О.Генрі «Дари волхвів».  Перейдіть за посиланням  Уведіть код 889280. Укажіть своє прізвище та ім'я. Виконайте тестові завдання до 05.04

20.03 -Прочитайте  новелу О.Генрі «Останній листок» сторінка 213-219. Можна прослухати аудіокнигу за посиланням.

26.03 О.Генрі «Останній листок» Перейдіть за посиланням тут. Уведіть код 923376. Укажіть своє прізвище та ім'я. Виконайте тестові завдання до 05.04.
Порівняльна характеристика дівчат із новели "Останній листок" О.Генрі (Сьюі Джонсі) Записати в зошит.

27.03- Написати мінітвір " Символічний смисл назв новел О.Генрі"

Виконані завдання можете сфотографувати і вислати на електронну пошту Ikyjach@gmail.com



Завдання для учнів 7-А  класу  на період карантину 

17.03Прочитайте  новелу О.Генрі «Останній листок» сторінка 213-219. Можна прослухати аудіокнигу за посиланням.

18.03  Новела О.Генрі «Останній листок».  Перейдіть за посиланням тут. Уведіть код 383488. Укажіть своє прізвище та ім'я. Виконайте тестові завдання до 05/04.

24.03 -Порівняльна характеристика дівчат із новели "Останній листок" О.Генрі (Сьюі Джонсі) Записати в зошит.

25.03 -Написати мінітвір " Символічний смисл назв новел О.Генрі"


Виконані завдання можете сфотографувати і вислати на електронну пошту Ikyjach@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар